alampasis@gmail.com

Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012

Με τόσους Αφρικανούς στην Ελλάδα, τουλάχιστον τα κουνούπια του Δυτικού Νείλου θα τρώνε σπιτικό φαγητό




Με τόσες ανατολικές πόρνες στην Ελλάδα, τουλάχιστον οι  τουρίστες από τις χώρες αυτές  θα χαίρονται το σεξ στη γλώσσα τους…

Είναι το αστείο της αθλήτριας ρατσιστικό? Η απάντηση είναι κατηγορηματικά αρνητική.
Κατ αρχήν, με το αστείο αυτό η αθλήτρια περιγράφει μια κατάσταση πέρα για πέρα αληθινή. Περιγράφει  α) τη μετανάστευση πολυάριθμων αφρικανών στην Ελλάδα και β) την εμφάνιση στην Ελλάδα μεγάλου πληθυσμού κουνουπιών του Νείλου. Κατά τα λοιπά,  αληθές είναι μάλλον ότι το ανθρώπινο αίμα αποτελεί πηγή τροφής για τα κουνούπια… Υπάρχει  μέχρι εδώ κάτι το ρατσιστικό στον αστεϊσμό της αθλήτριας? Όχι βέβαια…

Φαίνεται λοιπόν ότι η αθλήτρια σύρθηκε για μικροπολιτικούς καθαρά λόγους, στην πυρά που επιτάσσει η αξιωματική αντιπολίτευση, για το γεγονός μόνο ότι τόλμησε να  παρομοιάσει τους αφρικανούς με φαγητό για τα κουνούπια!!!

Ο ρατσισμός είναι το δόγμα που αναπτύσσεται με σύνδεσμο συγκεκριμένα γνωρίσματα όπως π.χ. εθνικά, θρησκευτικά, πολιτιστικά κ.λπ., προκειμένου να αναγάγει μια ομάδα αντίστοιχα (κοινωνική, φυλετική, θρησκευτική), ως ανώτερη άλλων. Το πιο συνηθισμένο είδος ρατσισμού, και αυτό που έχει δώσει την αρχική ονομασία στην λέξη (εκ της ιταλικής ("ράτσα") razza = φυλή), είναι ο φυλετικός ρατσισμός. Οι φυλετικοί ρατσιστές πιστεύουν σε βιολογικές διαφορές μεταξύ των φυλών, βάσει των οποίων και προσδιορίζουν αυτές σε ανώτερες και κατώτερες. Έτσι, με την θεωρία αυτή υποστηρίζουν ότι η φυλή με συγκεκριμένα (ανώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, έχει το δικαίωμα να θεωρεί εαυτόν της ανώτερη από τις άλλες. πηγή

Το ερώτημα λοιπόν που με βάση των παραπάνω ορισμό τίθεται, είναι αν υποκρύπτεται φυλετικός ρατσισμός με βάση τα εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, όταν αστειευόμενη η αθλήτρια παρομοιάζει τους αφρικανούς με τροφή για τα κουνούπια… Για να δοθεί σε αυτό απάντηση, πρέπει να ελεγχθεί αν ο αστεϊσμός παραπέμπει σε βιολογικές διαφορές μεταξύ της λεύκης και μαύρης φυλής, βάσει των οποίων, η αθλήτρια προσδιόρισε αυτές (ευθέως ή πλαγίως)  σε ανώτερες και κατώτερες. Για να υποδηλώνει δηλαδή ο αστεϊσμός της αθλήτριας φυλετικό ρατσισμό, έπρεπε με τη δημόσια τοποθέτησή της, να αφήνει υπονοούμενα ότι η λευκή φυλή έχει συγκεκριμένα (ανώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, που ανάλογα με ΤΗΝ  ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΥΝΟΥΠΙΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΣΤΗ ΛΕΥΚΗ  Ή ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΣΑΡΚΑ, η αθλήτρια να υπονοεί ότι θεωρεί τη λευκή φυλή ανώτερη  από τη μαύρη….

Σύμφωνα όμως με τους παραδεκτούς κανόνες της επιστήμης της εντομολογίας, όσο «φαγητό» θεωρούν τα κουνούπια τους «μαύρους» άλλο τόσο θεωρούν και τους λευκούς… Συνάγεται άρα ότι δεν υπάρχει επιστημονική σύνδεση μεταξύ του χρώματος του δέρματος και της συχνότητας προσβολής αυτού από τα κουνούπια… Συνεπώς δεν υποκρύπτεται φυλετικός ρατσισμός στον αστεϊσμό  που  η  αθλήτρια έκανε παρομοιάζοντας τους αφρικανούς με τροφή για τα κουνούπια.

Φυλετικός ρατσισμός θα υπήρχε, αν η αθλήτρια έγραφε στο τουιτερ ότι «πήγα σήμερα για μπάνιο με μια ΜΙΓΑΔΑ φίλη μου. Μια σταγόνα ΑΝΤΙΛΗΑΚΟ δεν έβαλε»… Διότι στην περίπτωση αυτή το σχόλιο εμπεριέχει ειρωνεία που συνδέεται ευθέως με τη βιολογική  διαφορά μεταξύ της μαύρης και της λεύκης φυλής σε σχέση με την ανθεκτικότητα του δέρματος στην ηλιακή ακτινοβολία. Η ειρωνική δε αυτή αναφορά με κριτήρια αποκλειστικά βιολογικά,  παραπέμπει ότι η μαύρη φυλή έχει συγκεκριμένα (κατώτερα) εξωτερικά ή ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά, που σε σχέση με την αυξημένη ανθεκτικότητα στην ηλιακή ακτινοβολία υπονοεί ότι η λευκή φυλή είναι πιο  ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΗ από τη μαύρη.

Με την ίδια ακριβώς λογική, ρατσισμός δεν υποκρύπτεται ούτε πίσω από τον  αστεϊσμό «με τόσες ανατολικές πόρνες στην Ελλάδα, τουλάχιστον οι  τουρίστες από τις χώρες αυτές θα χαίρονται το σεξ στη γλώσσα τους». Διαφορετικό όμως θα ήταν αν ο Χ ρωτώντας τον Ψ «θες απόψε να βγούμε με δυο  συμφοιτήτριές μου ρουμάνες»?, ο Ψ του απαντούσε «να πάρω μαζί μου λεφτά για τα ποτά μόνο ή και για τίποτα άλλο»?

Οι σοβαρές παρενέργειες των αεροψεκασμών (για τα κουνούπια) στην βαριά νοσούσα πολιτική ζωή του τόπου

ΔΗΜΑΡ: «Ρατσιστικό χιούμορ και "αστειάκια" που αφορούν ανθρώπινες ζωές δεν είναι ανεχτά από την ελληνική κοινωνία, δεν μπορούν να ευδοκιμούν στον ελληνικό αθλητισμό», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Δημοκρατική Αριστερά. Ζητεί παράλληλα από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή «να ανακαλέσει τώρα την κυρία Βούλα Παπαχρήστου από τους Ολυμπιακούς Αγώνες».

ΠΑΣΟΚ: «Ζητήματα που αφορούν την ανθρώπινη υπόσταση δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με ελαφρότητα από κανέναν και ειδικά από μέλη της αθλητικής κοινότητας, τα οποία αποτελούν σύμβολα για νέους ανθρώπους».

ΣΥΡΙΖΑ (βουλευτής Τάσος Κουράκης): «Οι δηλώσεις ρατσιστικού μίσους της αθλήτριας Β. Παπαχρήστου της Εθνικής ομάδας στίβου, που συμμετέχει στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λονδίνου, βάλλουν ευθέως εναντίον του αθλητικού ιδεώδους και της συναδέλφωσης των λαών. Καλούμε τον ΣΕΓΑΣ, την ΕΟΕ και τον υφυπουργό Αθλητισμού να πάρουν θέση εάν μπορεί η χώρα μας να εκπροσωπείται από αθλητές και αθλήτριες που διαδίδουν το ρατσισμό δίνοντας κάκιστα μαθήματα στη νέα γενιά και την αθλητική οικογένεια».

Έχω από τα παραπάνω την άποψη ότι η αθλήτρια οφείλει και πρέπει  να τους ταράξει στις αγωγές.