alampasis@gmail.com

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Ο διασυρμός του Συντάγματος για την καταστολή του κινήματος «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ διόδια»



Δίχως κίνημα Δικαστών η χώρα θα οδηγηθεί στο χαμό

Οι  νταβατζίδες και οι άθλιοι πολιτικοί προστάτες τους - το σάπιο αυτό σύστημα της κομματοκρατιας, όλοι αυτοί οι δυο-τρεις χιλιάδες ανθέλληνες που έχουν στην Ελβετία λογαριασμούς ύψους 600 δισ. ευρώ (που είναι τα κλεμμένα τα λεφτά μας και αντιστοιχούν στο διπλάσιο του ελληνικού δημοσιου χρέους),διαφεντεύοντας δρακόντεια τους Γραικούς, υποχρεώνουν για μια ακόμη φορά τους δούλους τους, σε ταπεινωτική υποταγή  με τρόπο τέτοιο, που αν η Πλατεία Συντάγματος δε γίνει  Πλατεία Ταχρίρ ο Γραικός ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΡΙΟ

Η απολυταρχική διακυβέρνηση μιας βαθιά αντιδημοκρατικής διαπλεκόμενης εξουσίας:

n    Επιβάλει το άθλιο το σύστημα την πληρωμή πανάκριβων διοδίων τελών για υπό κατασκευή «αυτοκινητόδρομους» και για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας!!!  Σύμφωνα με την  1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης  τα διόδια επιβάλλονται μόνο σε όσους αυτοκινητόδρομους πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας και φωτισμού. Ως αυτοκινητόδρομος, ορίζεται αυτός που διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις κυκλοφορίας διακεκριμένα οδοστρώματα, που χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα είτε κατ’ εξαίρεση με άλλα μέσα. Επίσης, αυτός που δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς. Για περισσότερα νομικά κλικ εδώ

n    Το κόστος κατασκευής των υπερτιμολογημένων και επικίνδυνων αυτών έργων, πληρώνεται από το Δημόσιο και  τους πολίτες, μέσω των διοδίων, οι οποίοι πληρώνουν πάνω από το 50% του κόστους κατασκευής των «αυτοκινητοδρόμων», την ώρα που οι εργολάβοι συνεισφέρουν λιγότερο από το 10%!!!  Αυτό ομολόγησε  ο ανεκδιήγητος υπουργός των Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας. Με βάση τα στοιχεία που ο ίδιος δημοσιοποίησε, από το συνολικό κόστος των 8,7 δισ., που  έχουν οι πέντε αυτοκινητόδρομοι, 2,3 δισ. ευρώ συνιστά η χρηματοδοτική  συμβολή του δημοσίου, 2,3 δισ. τα έσοδα από τα διόδια, 3,3 δισ., τα κεφάλαια τραπεζών (τα οποία δίδοντα με την εγγύηση του ελλ. Δημοσίου , δηλαδή  του ελληνικού Λαού)  και 800 εκ. ευρώ τα ίδια κεφάλαια των ιδιωτών!!! Πρακτικώς δηλαδή πάνω από το 50% της χρηματοδότησης, άσχετα από όσα λέγονται, συνεισφέρει  το ελληνικό δημόσιο μαζί με τα κοινοτικά  κονδύλια που θα πληρώσουν συνολικά 4,6 δισ. ευρώ!!! Προκύπτει από τα παραπάνω ότι οι άθλιοι  του συστήματος εισπράττουν ΠΑΡΑΝΟΜΑ, δυσθεώρητα υψηλά διόδια τέλη,  για υπό κατασκευή  «αυτοκινητόδρομους» και  για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας που η 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζει, για έργα στο κόστος κατασκευής των οποίων συμμετέχουν σε ποσοστό μόλις 10%!!!

n    Για όποιον μέχρι χθες τολμούσε να σηκώσει κεφάλι και να μη  πληρώσει το νταβατζηλίκι, ο εργολάβος μπορούσε να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε, την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, ζητώντας  την έκδοση διαταγής πληρωμής.   Ας  πάρουμε για παράδειγμα το Ν.3555/2007 με τον οποίο κατοχυρώνεται η παραχώρηση τμήματος της Ε.Ο. Αθήνας Θεσσαλονίκης στην εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., στον οποίο  προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής. Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. Στο άρθρο 24 του νόμου  ορίζεται ότι : “σε κάθε περίπτωση το Δημόσιο δεν φέρει την ευθύνη της βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω (διοδίων τελών). Ειδικότερα η δαπάνη της διαδικασίας βεβαίωσης και είσπραξης των ανωτέρω βαρύνει τον παραχωρησιούχο, ο οποίος δεν δικαιούται να απαιτήσει από το Δημόσιο οποιαδήποτε αποζημίωση για τις ανωτέρω αιτίες ούτε να απαιτήσει περαιτέρω ανάμιξη του Δημοσίου στα θέματα αυτά”.
Πρόκειται αυτονόητα για  ιδιωτικού δικαίου διαφορά, για την εκδίκαση  (επιδίωξη είσπραξης της παράνομης «απαίτησης» από την  παραχωρησιούχο),   αποκλειστικά  αρμόδια είναι τα πολιτικά δικαστήρια. Σε ιδιωτικής φύσεως διαφορές η αστυνομία δεν έχει καμία απολύτως δικαιοδοσία.

n    Το μαζικό κίνημα «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ», δημιούργησε στους νταβατζιδες και τους πολιτικούς προστάτες τους το εξής πρόβλημα: Έχαναν μαζικά δισεκατομμύρια ευρώ από ΠΑΡΑΝΟΜΑ διόδια, για υπό κατασκευή  «αυτοκινητόδρομους» και  για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας που η 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζει, στο κόστος κατασκευής των οποίων συμμετέχουν σε ποσοστό μόλις 10%... Δεν μπορούσαν όμως να  κυνηγήσουν δικαστικά  τους  «τζαμπατζήδες» για δυο λόγους (έναν νομικό και έναν πρακτικό):

Ο πρακτικός λόγος είναι ότι για να εκδώσουν  διαταγή πληρωμής για το 20πλασιο των 2,80 (56 ευρώ),  θα έπρεπε πρώτα να βρουν την ταυτότητα του χρήστη της οδού που αρνήθηκε να τους πληρώσει το διόδιο νταβατζηλίκι. Για να το μάθουν αυτό, έπρεπε να   αποστείλουν στο αρμόδιο Υπουργείο την φωτογραφία των πινακίδων του αυτοκινήτου του οποίου ο οδηγός αρνήθηκε να καταβάλει τέλος διοδιου, με σημείωση του χρόνου διέλευσης. Το υπουργείο υποτίθεται ότι εντός προθεσμίας 5 ημερών όφειλε να παράσχει στην εταιρία τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του οχήματος.  Στη συνέχεια, η εταιρία θα μπορούσε  να αξιώσει δικαστικά την απαίτηση, εφ΄ όσον περάσουν 15 ημέρες και ο  ιδιοκτήτης του οχήματος (και φερόμενος ως χρήστης της οδού που αρνήθηκε να πληρώσει), τελικά  αρνηθεί να πληρώσει. Για να αξιώσουν όμως δικαστικά την ΠΑΡΑΝΟΜΗ απαίτηση (με έκδοση διαταγής πληρωμής για το ποσό των 56 ευρώ), θα έπρεπε να πληρώσουν σε δικηγορικές αμοιβές και έξοδα ποσό που θα υπερέβαινε κατά πολύ τα 56 ευρώ

Το νομικό ζήτημα που εδώ ανέκυπτε, ήταν  αν κατά το χρόνο διέλευσης του οχήματος, ο ιδιοκτήτης του οχήματος (και φερόμενος ως ο οδηγός που αρνήθηκε να πληρώσει), ΔΕΝ ήταν αυτός που οδηγούσε το όχημα,  οπότε  στην περίπτωση αυτή, υπήρχε έλλειψη παθητικής νομιμοποίησης στο πρόσωπο του ιδιοκτήτη του οχήματος (η αστική δηλαδή αξίωση της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ απαίτησης του εργολάβου δεν μπορούσε να επιδιωχθεί κατά του ιδιοκτήτη του οχήματος).

Αυτός ήταν και ο λόγος που το σύστημα της διαφθοράς και της διαπλοκής  δίνει καιρό τώρα τη μέχρις εσχάτων ΜΑΧΗ προκειμένου να βάλει στο παιχνίδι την αστυνομία !!! Σύμφωνα με πληροφορίες της εφημερίδας «ΤΑ ΝΕΑ»  ήδη από το καλοκαίρι του 2010 οι εκπρόσωποι του υπουργείου Υποδομών (!!!), ζήτησαν από το Αρχηγείο της Αστυνομίας να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια (!!!) , έτσι ώστε σε περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άνδρες της ΕΛ.ΑΣ. να καταγράφουν τα στοιχεία του και στη συνέχεια η κοινοπραξία διαχείρισης των διοδίων να προχωρά σε νομικές ενέργειες εις βάρος του οδηγού (ΤΑ ΝΕΑ , δημοσίευμα 19/07/2010)!!! Αυτό όμως ήταν αδύνατο να συμβεί,  διότι ως ανωτέρω ελέχθη, η αστυνομία δεν έχει καμία δικαιοδοσία παρέμβασης σε ιδιωτικού δικαίου διαφορές… Έτσι το Αρχηγείο της Αστυνομίας αρνήθηκε (αυτονόητα) να τοποθετήσει περιπολικά στα διόδια  

n    Για να λύσουν λοιπόν το θέμα ώστε οι εργολάβοι να εξακολουθήσουν να εισπράττουν λεφτά από ΠΑΡΑΝΟΜΑ διόδια για υπό κατασκευή  «αυτοκινητόδρομους» και  για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας που η 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζει, στο κόστος κατασκευής των οποίων συμμετέχουν σε ποσοστό μόλις 10% , σκαρφίστηκαν (οι πολιτικοί προστάτες τους), να χαρακτηρίσουν την άρνηση καταβολής διοδίου ως παράβαση του ΚΟΚ (!!!) με επιβολή διοικητικού προστίμου ύψους 200 ευρώ και δυνητική αφαίρεση του διπλώματος, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων για 20 ημέρες!!! Οπότε η αστυνομία μπήκε στο παιχνίδι με το «έτσι γουστάρω» και εφ εξής αντί η αστυνομία να ασχολείται με την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας θα εκτελεί χρέη εισπρακτικής εταιρείας για λογαριασμό των νταβατζηδων

Για να τακτοποιήσουν δε  το νομικό ζήτημα ο ιδιοκτήτης του οχήματος (και φερόμενος ως ο οδηγός που αρνήθηκε να πληρώσει), να ΜΗΝ  ήταν αυτός που οδηγούσε το όχημα,  (οπότε η αξίωση της ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ απαίτησης του νταβατζή  δεν μπορούσε να επιδιωχθεί κατά του ιδιοκτήτη του οχήματος), πρόσθεσαν διάταξη συμφώνα με την οποία «για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος»!!! Το «εις ολόκληρον» σημαίνει ότι το πρόστιμο θα έρχεται στο εξής στο όνομα του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου, ανεξαρτήτως αν ήταν αυτός ο οδηγός που αρνήθηκε να πληρώσει… Ο ιδιοκτήτης του οχήματος θα υποχρεούται να πληρώσει το πρόστιμο. Αν τώρα ο ιδιοκτήτης  ΔΕΝ ήταν αυτός που  οδηγούσε το όχημα, θα μπορεί  να στραφεί αναγωγικά  κατά του οδηγού (του φίλου του ας πούμε) και να αξιώσει δικαστικά να του καταβάλει τα 200 ευρώ που υποχρεώθηκε πληρώσει λογω της άρνησης του δευτέρου να πληρώσει το διόδιο νταβατζηλίκι…

Αν έχεις  το θεό σου δηλαδή… Διανοήθηκες πότε ότι  επειδή εγώ δε σου πληρώνω αυτά που υποστηρίζεις ότι σου οφείλω, να καλέσεις την αστυνομία και η αστυνομία  να μου βάλει πρόστιμο επειδή εγώ αρνούμαι την οφειλή ως μη νόμιμη????  Πρόκειται για στοιχειώδη νομικά 

n    Το αποτέλεσμα? Οι εργολάβοι θα εξακολουθήσουν(?) να εισπράττουν δισεκατομμύρια ευρώ από ΠΑΡΑΝΟΜΑ διόδια, για υπό κατασκευή  «αυτοκινητόδρομους» και  για «αυτοκινητόδρομους» που ΔΕΝ πληρούν τις προϋποθέσεις ασφαλείας που η 1992/62 οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης ορίζει, στο κόστος κατασκευής των οποίων συμμετέχουν σε ποσοστό μόλις 10% !!! Για την εξακολούθηση της είσπραξη των ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ διοδίων και την βίαιη καταστολή του κινήματος «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ» μερίμνησε -κατ εντολή των εργολάβων- μια απολυταρχική και βαθιά αντιδημοκρατική κυβέρνηση, θέτοντας την αστυνομία  ΔΩΡΕΑΝ στην υπηρεσία των εργολάβων, η οποία αντί να προστατεύει τον πολίτη από την ολοένα αυξανομένη εγκληματικότητα, θα λειτουργεί στο εξής ως εισπρακτική εταιρία των εργολάβων!!!
Με τον τρόπο αυτό  οι εργολάβοι θα συνεχίσουν να εισπράττουν δισ. από ΠΑΡΑΝΟΜΑ διόδια, δίχως καν να  χρειαστεί να πληρώσουν ένα ευρώ σε δικηγόρο… Και όλα αυτά τη στιγμή που ο νόμος απαγορεύει στην αστυνομία  να εμπλακεί σε ιδιωτικής φύσεως διαφορά

Αυτό αποτελεί για το Γραικό μεγίστη προσβολή, λογω απολυταρχικής και βίαιης παραβίασης του Συντάγματος το οποίο η κομματοκρατία επικαλείται, μόνον όταν πρόκειται για το νόμο περί νομιμοποίησης του πολιτικού εγκλήματος (ν. περί ευθύνης υπουργών) προκειμένου να δικαιολογήσει τις παραγραφές των κακουργημάτων το προϊόν εγκλήματος των οποίων ανέρχεται σε 600 δις και βρίσκεται συσσωρευμένο σε προσωπικούς τραπεζικούς λογαριασμούς στις  ελβετικές τράπεζες